luni, 27 august 2012

Orders + un mic anunt!

For Maryx33:
Sper sa iti placa textele, cat despre poster. nu am gasit poza cu demi si zayn imbratisandu-se.Sorry.. am cautat insa nu am gasit.. dar daca ai tu poza poti sa mio trimiti si iti fac posterul te pup sper sa ma intelegi.
image host image host
---------
LovaticLoveForDemixo .. pai nu mai ai voie de inca o comanda... maximul e de 5 si cu a doua comanda.. daca vrei inca una.. dai dupa ce vom schimba layoutul adica in toamna sorry:)
---------
SoRandom Nu facem layout.. facem doar header... sorrry for that!
-----------
Anne . ;o3 nu tiam facut headerul pentru ca vreau sa vorbim pe mess. sper sa nu te superi:)
----------
For Anca:
Sper ca iti plac textele..
image host image host image host
---------
Lecsii < 3 Sigur vei fi la affiliate cand ne vom schimba layoutul mercii de intelegere:)
----------
tany scoompy: citeste din c-box x-(
Asa acum ANUNT!
As vrea sa va rog sa nu mai lasati comenzi pentru ca nu am sa ma ocup de ele... deocamdata as vrea sa lucrez la revista.. si la layout cel mai sigur la layout.. as vrea sa fie o surpriza! Chiar daca nu facem comenzi as vrea sa va facem niste cadouri asa ca eu lucrez la layout insa va voi face din cand in cand si cate un gift:)! Sper sa nu va suparati dar vreau ca UABC sa nu se bucure doar de graficile pe care le face ci si de layoutul pe care il are! Apropo youre awesome! multumesc pentru voturi! Va iubesc enorm! (Si pe hateri)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu