vineri, 31 august 2012

Autumn is here!


Dragii mei am asteptat sa se faca ora 12:00 ca sa pun noul layout
ei bine este special pentru toamna! Chiar daca ma gandesc ca incep
scoala... si ca e un anotimp urat.. pentru ca natura moare... as vrea
sa ne gandim macar umpic la ce momente frumoase am petrecut
vara aceasta si sa imi scrieti printr-un comentariu sau pe
Boomglitzmag@yahoo.com si veti putea castiga super premii!

Si totusi nu cred ca e asa rau ca incepe toamna. Dar oare de ce?
Pentru ca incepe scoala si imi vad colegii, ma distrez alaturi de ei..
sau... toamna inseamna si frunze deci.... ce spuneti de o bataie cu
frunze? Mai inseamna si culori vii deci bucurati-va de jocul de culori!
Si daca nu simtiti gustul toamne inseamna ca, nu ati petrecut momente
 si nu ati incercat sa o cunoasteti! Ei bine Summer is gone! Biie, Biie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu