joi, 11 aprilie 2013

Orders+ anunt catre coadmini


Cookie:
Am vazut ca la comanda ta ai lasat numele a 3 texte, iar la cate texte ai scris 5... Imi cer scuze daca ai lasat 5 insa eu le-am facut doar pe cele care mi s-au afisat. Sper sa iti placa
image host image host image host
------
image host image host image host
------
Pucca:
image host image host


Rog CO-adminii sa mai posteze si ei, pentru ca nu fac fata singura! Am 12 membrii dintre care 1 sunt eu, unul Nessa, Emily si Mery(pe ele le scuz ca au si ele blogurile lor si comenzile lor), Restul daca nu mai vreti sa fiti membrii  doar spuneti!
Daca nu postati intr-o saptamana, incep sa va elimin... Multi si degeaba!
A da... daca vreti sa faceti comenzi lasati-mi mesaj pe emailul meu si am sa va dau de lucru..

Si mai spun odata, ca nu voi putea posta de maine pana sambata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu