marți, 1 ianuarie 2013

ONE DIRECTION - hq

- bună girls _ and BOYS ; maybe :) ; sunt Angiie :) _ şi după cum v-am promis m-am reîntors la 
design ;) am sămi termin în CURÂND blogul şi am să încep să postez şi pe al meu până atunci
v-am pregătit ceva :) ce constă în 2 grafice _ hq ; cu ONE DIRECTION care le-am folosit la 
layoutul meu`, după blog :) . - până când îmi termin blogul ;-? aş mai putea să fac comezi pe aces-
t blog _ şi pentru că NU AM mai vorbit cu teodora _ [AKATHEO _ de mult m-am gândit
că atunci când vreţi ; layout , brushes [o să PUN packhete++ , logo sau alte _ grafice şi unele
părţi din layout ; cu ar fi _ headere , sidebaruri :) . să scrieţi ÎN chat _ pentru ANGIIE;  ca să
nu fac aceleaşi comenzi cu ea :) . DUPĂ CUM V-AM PROMIŞ ;;;; GRAFIE HQ CU 1D 
[doar ; două dar dacă le folosiţi să daţi credit :) ]. 

image host image host
XOXO_hugs and kisses;3 ANGIIE <<3; 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu