vineri, 2 noiembrie 2012

VA ROG, CITITI

Dragii mei, stiu ca nu am facut comenzi si ca voi spuneti ca facem doar gifturi si nu si comenzi pentru ca PROGRAMUL credeam ca e clar.... doar vineri si sambata se comanda, iar duminica se efectueaza... Comenzile de Vineri si Sambata le-am facut eu personal... Le-as face si pe restul, dar chiar nu am timp... Ma ocup de scoala pentru ca am inceput anul prost... De asta nu de altceva.. Azi voi posta un gift si... daca  stiati am spus clar sa-mi trimiteti sugestii, prin email, mesaj aici, si in chat box. Puteti da idei de ce texte, linkuri cu ce poze doriti, etc.. dar nu prea primesc, nimic... Si Emily, nu e treaba mea ce posteaza. Adica este, dar nu am ce sa fac deoarce ea posteaza aproape ce vrea. Am sa pun programul ca sa il vedeti cu totii sa nu mai am reclamatii.
Aaaa. Si un mic.... Concurs(toti castigati daca)
 Daca doriti sa comandati mai mult de 5 grafice, puteti comanda doar daca imi spuneti sugestii de texte + (SI) UN LINK CU o poza care doriti sa fie facuta PNG. Daca nu, veti putea comanda doar 5 grafice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu