duminică, 11 noiembrie 2012

Orders


Biia:Nu am inteles cum vroiai, dar ti-am facut 3 de un fel si 2 de un fel sper sa nu te superi,
dar asa am inteles eu
 image host image host image host image host image host
 Ti-am efectuat comanda deoarece te-ai purtat frumos si nu ai vorbit urat,+ ca comanda ta a fost aleasa prin tragere la sort:)
-----------------------
Elena:Ce vrei sa facem Elena? Nu e vina mea ca exista si SCOALA! Viata nu inseamna doar blogul.. Si da am zis ca fac care vreau prin tragere la sort. Daca nu ti-am facut comanda este pentru ca nu am putut. Dar nu trebuie sa ne faci blogul nush cum ok?Si in plus.. de ce sa fac comenzile prin tragere la sort? Eu cand va rog sa faceti ceva, ca sa ma ajutati si pe mine, raspund 3-4 si apoi nimeni, dar ce va intereseaza pe voi(unii) Va intereseaza doar comenzile voastre, data viitoare cand scrii gandeste inainte sa judeci oamenii. Mai si minti, acum 2 saptamani nu erau comenzi in chatboxul vechi, pentru ca am lucrat la layout, am si spus sa nu lasati comenzi ca nu vor fi efectuate, dar cine sa citeasca?
 ------------------------
Nicoo .:image host image host
 ------------------------
 Ivy: image host image host image host
 ------------------------
Moniiii::image host image host
--------------------------
așș ;) Vrei tot cu diacritice?
--------------------------
Andru;x:
image host image host image host image host
 ----------------------------
SellushOfGomez:
image host image host image host
 --------------------------
Miruu: pe we heart it gasesti in general poze mici, noi lucram cu HQ
----------------------------
 Piitiic`:image host image host
 -------------------------
 PAtty.:image host image host
 -----------------------
 Indecente: Cateva decoratiuni, insemnand cate? Ti se va efectua doar textulimage host ----------------------------
 Nicolaa`:
image host image host image host
 ----------------------------
Lavii: Lavii tu ai comandat Duminica... Deci nu se ia in considerare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu