vineri, 9 noiembrie 2012

heii ` guys ^^ .

heii ` guys ^^ ştiu că admina se ` va supăra de  , această postare , but am de făcut un anunţ :]
sunt angiie`. -  după "fostul" mycooldesign =] . cât nu am ·` mai fost pe blogger am mai în-
văţat foarte `multe despre design începând de la icon - center pânăm la coppermine gallery . 
adică până mâine nu făceam nici o mişcare ` până când profesorul meu ` de engleză din Anglia
mi`a propus să fac in timpul liber ` eu şi încă 2 băieţi un layout ` de blog cu ` poze , să pun tra-
duceri şi în romana şi în engleză etc :-j şi am acceptat şi mi`am amintit de vechile timpuri în 
care oamenii înjurau în chatul bogului meu , .j şi că eu pusesem chestiile alea pe img`box şi au
pus toate blogurile apoi eu ` am fost cea acuzată că a copiat ;:-j mi`au fost copiate pana 
şi giffurile ` . de _ _ _ nu dau numele blogului . şi nu ştiu :-j timpul ăsta m-a făcut să revin 
vrea să revin cu un site ` [.ro] cu one direction ;;) . cine este dispus să mă ajute să bage 
id-ul angiie_x333 şi săl fac membru :3 . pentrru că eu nu pot intra decâât sâmbătă şi
duminică şi trebuie să las pe cineva care să posteze :]. danke guys ^^ . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu