sâmbătă, 20 octombrie 2012

Weekend orders

Georgy... nu ti-am facut exact ca la Famous Creation pentru ca asta ar insemna sa copi admina...ceea ce nu e corect... pentru ca eu nu sunt  un XEROX precum......(nu dau nume)... cat despre culoare trebuie sa fii mai explicita deoarece prima oara ai zis ca a ei.. si apoi ai zis roz deschis.. eu ti-am facut primele culori.. asa ca sorry:

image host image host image host image host image host image host image host image host
x3CaffeChannel:
 image host image host image host image host
 Ella: In loc de:.always perfectly Always in my heart.. am scris .always perfectly in my heart(suna mai corect)
 image host image host
 CorinaX3swag: Iubesc aceste texte:x
 image host image host
Diiaa ;x:
 image host image host
 Kate:
image host image host image host image host
 Dupa cum puteti observa v-am facut o surprizaaaa:comenzile voastre sunt efectuate mai devreme cu o zi:)
NU uitati de credit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu