marți, 30 octombrie 2012

Pareri


Aceasta e noua pagina din revista noastra... Tineam neaparat sa va anunt aici pentru ca eu una am avut probleme cu imbracatul de Halloween:D Si cum unii nu viziteaza revista ma gandeam sa o postez si aici. Dar totusi uitati linkul revistei:D http://boomglitzmag.sunphoto.ro/
Acum mi-ar place sa vorbim despre plagiatori si despre copiatori... care de fiecare data cand le spui ei nu pricep si continua sa copie lucruri sau idei..
Am avut multe evenimente cu yonutzz.. chiar daca da credit si ne foloseste lucrurile de pe blog cu credit.. noi nu suportam sa ni se copie IDEEA DE PE BLOG A PROPRIULUI LAYOUT!
Ei bine stiti ca am postat noul layout.. Ce credeti? L-a vazut YONUTZZ si a facut si el sideurile cu fantome si cu un vampir(in loc de dovleac ca sa aiba motiv sa zica ca e ideea lui).
Eu m-am saturat de baiatul asta! El vrea sa fie cel mai bun si copie pe toti cu idei originale...pai facem o recapitulare?
- A vrut efectul acela de pe header cu lumina(pe care uil aveam eu si Mycooldesign[care acum nu mai este]), a facut rost de el.. si bineinteles ca l-a pus la el...
- A vazut la DESIGNSOURCE muzica(care au avut-o mai multi dupa) dar el a vrut neaparat melodie pe layout... si a schimbat layoutul neaparat pentru melodie(eu ati vazut ca l-am schimbat abia acum, desi vroiam sa pun cand am invatat sa pun melodia)
- A copiat de pe diverse bloguri diverse pnguri si le-a modificat umpic apoi a zis ca "eu le-am facut"(mdeaaa..)
- A vazut la AdoreMagCelebrities sideurile cu dungi.. bineinteles ca a facut comenzi cu sideuri cu dungi(imediat ce a vazut la AMC)
- Si inca un lucru ... si-a schimbat de peste 20 de ori layoutul in doar 1 luna. Daca ati avut si voi pataniii cu Yonutz... va rog sa ni le spuneti si vi le voi publica si in revista si pe blog cu scris mare! Pentru ca vreau ca Yonutz sa se schimbe si sa fie si el mai original.(cum ma chinui sa-i zic de vreo 2 luni). Astept comentariiile aici, in chat box, sau chiar emailurile voastre(boomglitzmag@yahoo.com). Va pup!

A si PS for Yonutzz nu nu sterg postul urat despre tine(apropo de ce a scris si Somagic)

2 comentarii:

  1. sTII CEVA THEO, EU AM FACUT DEMULT LAY-UL DE HALLOWEN. tU NICI MACAR NU STII. aPP CHESTIA CU FANTOMELE, LE-AM FACUT INAINTE DE ATI PUNE U LAY-UL.

    RăspundețiȘtergere
  2. Du-te dracului de prost , Ionuț ! .

    RăspundețiȘtergere